Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 11-09-2005 14:21:05 skrev Julie: >Hej > >savnede selv lidt input dengang jeg blev 1. gangs-gravid gravid med tvillinger om hvad jeg skulle kigge efter i forhold til valg af barnevogn, så her er mine erfaringer: > >1. Køb den så stor som muligt >Især liggemål, men også bredde. De færreste af os har alligevel tid til at stæse rundt i butikker i gadeplan - og centrene har oftest store indgange. Vi har den breddest mulige barnevogne og kan faktisk også komme ind i alle dagligvarebutikkerne i lokalområdet > >2. Køb en barnevogn med luft i hjulene >Hvis du har termin om vinteren og regner med at bruge din barnevogn til at gå mange lange ture, så vælg en barnevogn med brede luftfyldte dæk - de kan passere flere forhindringer > >3. Køb en barnevogn med sæder der kan vippes op >Uundværlige når børnene bliver lidt større, men stadig ikke er helt store nok til en klapvogn > >4. Køb en barnevogn med adskiller >Især hvis du ikke har plads og/eller råd til to singlebarnevogne som børnene kan sove i hver for sig uden at forstyrre hinanden. Alternativt kan man sætte en skillevæg op af fx blød skumgummi, et gammelt liggeunderlag eller en yoga/pilatesmåtte > >Håber at nogle kan bruge dette >Hilsen Julie