Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 20-04-2005 21:52:13 skrev Rie: >Hej >Jeg er en tvilling (pige) på 16 år. Min bror og jeg har altid gået i samme klasse og er nu startet på handelsskolen, og er snart færdige med i 1.klasse. >Men jeg er ikke så glad for min klasse, og skal derfor skifte skole efter sommerferien. Vi er jo rigtig meget sammen- har mange af de samme venner og "hænger" tit ud sammen efter skole. >Og nu er jeg lidt nervøs for hvad der vil ske. Jeg er meget knyttet til min bror- og bruger ham tit som støtte, hvis jeg er ked a noet i skole (har problemer med dem fra min klasse) eller mangler lektiehjælp. >Nu er jeg bare nervøs for, at vi vil blive trukket længere fra hinanden... Han vil ikke kende min klasse så godt, og vi vil ikke have mulighed for at smutte i byen efter skole + at jeg skal gå i skole hveranden lørdag hvilet måske vil gøre, >at han også vil gå til flere fester osv uden mig... >Jeg håber meget på, at høre fra nogen som måske har prøvet det samme eller måske kan hjælpe mig/os videre.. >- Rie