Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 25-07-2002 20:54:31 skrev Cathrine: >Hej folk derude! >Jeg står i en situation at jeg er så heldig, >at jeg skal på efterskole efter sommerferien... >Det sammen skal min søster. Men da vi altid har været >sammen, i samme klasse, og i det hele taget altid gået sammen, >så tænkte vi - hvorfor ikke tage et år hver for sig...? >Det har vi jo så besluttet os at gøre nu.... >Den største grund er nok, at vi gerne vil have vores egen identitet, >og i det hele taget bare prøve at være os selv... >Vi har forresten på et tidspunkt blevet kaldet CamillaCathrine >hvilket var ret så ulideligt.... >Nå men det jeg egentlig ville høre, var om der er nogen der har prøvet det >samme, nemlig at have været i den heldige situation, at for første gang i >sit liv kunne være sig SELV....? >Dette er samtidig en opfordring til forældre, som overvejer at sætte >deres tvillinger sammen... Det er nok det bedste for dem i starten >af deres skole tid, men senere hen, tror jeg det ville blive for irriterende >for dem begge to, da de kommer til at så i en situation, hvor de skal være dem >selv og ikke en "ArneBjarne", ellers bliver de aldrig selvstændige... >Hilsen Cathrine >