Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 23-11-2001 11:32:30 skrev Camilla: >Vi har to tvillingedrenge på 19 måneder og en >dreng på 4 år. Vi spiser alle fem aftensmad sammen >- og vores tvillinger spiser det samme som resten >af familien. Vi har det problem, at så længe til- >bage jeg kan huske har tvillingerne skreget og >været utilfredse ved aftensmaden. Det er ikke for- >di de ikke er sultne - de bliver altid meget begej- >strede når vi skal spise og siger lykkeligt "MAD!". >Men når de så sidder ved bordet er det som om, der >er et eller andet der går galt. Vi giver dem maden >på¨den forkerte måde, eller giver dem en gaffel, >når de hellere vil have en ske. Det er svært at >gennemskue, hvad det er, vi gør forkert, men når ska- >den først er sket, er det næsten umuligt at få dem >til at holde op med at skrige og spise deres mad. Det >er meget enerverende og synd for vores store dreng >der ikke får meget hygge og samtale ud af måltider- >ne. > >Er der nogle der har oplevet noget lignende eller >har nogle gode forslag til, hvordan vi skal løse >problemet? - for vi er meget trætte af det!! Vi >vil helst fortsat gerne spise sammen alle 5 og me- >ner hverken vi spiser for tidligt eller for sent. > >NB: Jeg vil lige oplyse, at vores tvillinger er >født til tiden og i øvrigt er nogle velfungerende, >glade og dejlige drenge! > >I håbet om nyttige råd >Camilla