Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 08-08-2001 15:54:18 skrev Kate: >Hej >Vi har tvillinger som lige er blevet 2år, en dreng og en pige. >Vi har nogle problemer med opdragelse. Vores søn er nogle gange >lidt voldsom ved sin søster. Vi har prøvet mange ting. Vi har >skændt på ham, sendt ham på værelset, prøvet at forklarer ham >at det gør ondt på søs når han bider, slår, river i hår eller >hvad han finder på. - Men det er som om intet virker. Vi synes >vi har prøvet alt, og er sluppet op for ideer. Er der nogle >forældre der kan hjælpe os?? Det skal tilføjes at vi er >opmærksomme på at til tider driller hun ham og fremprovokerer >hans reaktion, hvilket selvfølgelig ikke gør situationen nemmere. >For han må stadig ikke slå, men hun må heller ikke drille eller >tage hans ting. Nogle situationer overlader vi til dem selv, >at rede ud. - Men det kan jo også blive for voldsomt, når han >bider så hun bløder. Måske er hun også lidt pivet og piver ved >det mindste. Det er vi blevet gode til at aflæse og slå hen. >Vores probleme er også at vi jo er bange for at han kommer i >problemer senere hen, i børnehaven. For der er jo nogle der er >stærkere end ham og de slår igen, og vi ønsker jo ikke at hente >en lille dreng med blodtud. Og man må altså ikke slå, det kommer >der ikke noget godt ud af, Hvad gør vi ?? Nogle forslag ?? >Med venlig hilsen mor til, for det meste, 2 glade og tilfredse børn