Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 09-04-2001 09:27:04 skrev Ida: >Hej allesammen > >Jeg er gravid i uge 23 med tvillinger og jeg har >lige 2 spørgsmål. > >Det første er ang. fødselsforberedelse. Hvor >nødvendigt er det at gå til det ? >For så vidt jeg har forstået, så er det, der hvor >jeg skal gå, noget med at man får en rundvisning >på fødegangen, ser videoer af nogle fødsler, lærer >nogle forskellige teknikker, der MÅSKE kan gøre >fødslen lidt nemmere og MÅSKE kan lindre smerterne >lidt og så sludrer man ellers lidt frem og tilbage >om tingene. >Men så er det bare jeg tænker: fødegangen kan jeg >godt få at se uden at gå til fødselsforbered., >fødsler har man set masser af i fjernsynet i de >sidste par år, og det er egentlig ikke noget, der >går mig mere tryg, og så har jeg hørt fra andre, >at de teknikker man har lært har man enten ikke >overskud til at tænke over, når man først >ligger midt i det eller også gør det bare så helt >enormt ondt, at man slet ikke kan tænke på teknikker. >Og det med vejrtrækningsøvelser skriver de jo i >alle bøgerne, at man selv finder ud af helt >automatisk. >Og jeg har 3 veninder, som lige har født, som jeg >kan suge noget erfaring fra. >Er det mig der er galt på den eller hvad ?? > >Mit andet spørgsmål er, er der nogle af jer, der >kender mærket Basson ( combivogn ) ?? > >Håber at der er nogle, der har tid til at svare. > >Hilsen Ida