Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 15-02-2001 10:14:43 skrev Sanne Fandrup: >Da vores tvillinger fyldte 1 år, lavede faderen og jeg en liste over det første års gøremål; >Vi har skiftet ca. 3285 bleer - hold da op for en industri! >Mor ammede ca. 2912 gange - det svarer til ca. 6 måneders amning. Og så var 'bare' 586 gange om natten, for de sove egentligt ret godt. Det burde jo gi' en olympisk medalje! >Vi er blevet vækket ca. 2 gange hver nat - i alt omkring 750 gange, men vi skiftetes og kunne derfor nøjes med at stå op 375 gange. Noget at sige til at stemningen ind i mellem var lidt hudløs? >Opvaskemaskine er sat til at køre 464 gange. >Vaskemaskinen 400 gange - tørretumbleren ligeså. >Elkedlen blev fyldt 1195 gange og gav derved omkring 1920 flasker lavet af 52 kilo mælkepulver (lad os springe over, hvad det kostede). >Vi har indkøbt omkring 60 sutter, hvoraf 55 på mystisk vis er blevet suget op i vores nærmiljø for ikke at vise sig igen. Ja, vi ved heller ikke lige, hvor de sidste fem er... >Men vi har også fået hjælp: Farmor har gået tur omkring 208 gange - det er blevet en motionsform! >Mormor var dagplejer ca. 45 gange - indtil institutionspladser dukkede op. > >Og - vi har været i biffen een gang, til koncert een gang, men ude at spise hele tre gange! > >Det har været et sejt træk - men vi mærker tydeligt at der er mindre at gøre nu hvor de er 15 md. >Og jeg ville gerne vise jer et billede af de sjove,frække,dejlige unger, der er kommet ud af sliddet. Helst dét, hvor søster, med tøj på, er kravlet op til brormand i badet. >God kamp med jeres unger, >Kh. Sanne >