Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 20-09-2000 15:52:00 skrev Annettte Jensen: >Jeg har et hold tvillinge drenge på 4 måneder, og >fik fra starten tilbudt hjælp fra Randers kommune. >De kunne tilbyde mig tvillingehjælp 24 timer om >ugen fordelt på 4 dage, den 5. dag skulle hun til- >bringe i storebrorens vuggestue. Da drengene blev >født i uge 32 startede min tvillingehjælp i vugge- >stuen alle 5 dage, indtil jeg skulle komme hjem, hun >nåede desværre at finde nyt job inden. Jeg var der- >efter meget i tvivl om, om jeg ville gøre brug af en >tvillinghjælp, hvis de skulle være så ustabile. Men >i samråd med min sundhedsplejerske blev vi enig om >at give det en chance, og heldigvis for det - det går >nemlig strygende. Hun er hos mig to dage om ugen >og i vuggestuen tre dage, da jeg ikke har følt behov >for mere. Har min mand fri nogle dage, kan hun bare >være i vuggestuen, det giver en dejlig frihed. > >Jeg vil bestemt anbefale en deling af tvillingehjælpen >mellem hjemmet og en institution, det giver en >frihed, og har du lyst til en uge fri for hjælp, >giver det ingen problemer, for så er hun bare i vugge- >stuen. > > >