Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 13-06-2000 13:14:00 skrev Annette B. Larsen: >Jeg er mor til tveæggede tvillinger, Frederikke og Christoffer på 16 mdr.(Fra 2.feb. 99 - termin 3.marts 99) >Da vi kom hjem fra sygehuset efter 10 dage(på grund af kejsersnit), blev de først lagt i samme >tremmeseng, og da de blev for store til den, flyttede jeg dem over i hver deres seng, men >tæt ved siden af hinanden. Der sover de stadig, og selv om en af dem vågner før den anden, så er >de så vant til hinanden at det ikke generer - men er det et fremmed barn der græder, så vågner de! >Jeg har også fra starten vænnet dem til at spise og sove på nogenlunde samme tid, jeg har jo også >behov for at hvile lidt ind imellem. Som sagt står deres senge helt tæt ved siden af hinanden, og >det er yderst sjældent at de vækker hinanden(det sker kun hvis der bliver revet eller rusket i den >der sover) - men hvis de begge er vågnet samtidig om morgenen, så kan de sagtens underholde hinanden >med både "snak" og "sang"!! De går i vuggestue(på samme gruppe) og sover i samme barnevogn derude, >det fungerer også. Jeg har en combi-vogn, som vi bruger flittigt i week-enderne, og der er der heller >ingen problemer, men jeg er måske bare heldig!? >Venlig hilsen >Annette