Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 05-02-2000 11:14:00 skrev Petra Bergh: > Kaere alle! lørdag den 5/2-00 > Min kæreste og jeg er så heldige at vente tvillinger til maj, >selvom vi skælver lidt ved udfordringens størrelse, da vi allerede har Simon, >der lige når at blive et år, før hans små søskende gør deres entré. > Der er mange ting og sager, som vi må tage, som de kommer, >men det der med transporten kunne det være, der var nogle af Jer, der vidste noget om. > Vi har brug for at jeg, nu og da kan transportere alle tre børn på egen hånd. >Måske er det for stor en mundfuld, men i hvert fald vil jeg meget gerne have en barnevogn, >der ikke gør dagligdagen for tung, og samtidig kan rumme de to små et godt stykke tid, >og gerne nu og da med Simon på et søskendesæde ovenpå. > Så - >Kan et søskendesæde sættes på en letvægtsbarnevogn/combivogn, >eller skal jeg få fat i en gammeldags barnevogn? >Kan en gammeldags barnevogn komme ind i de nye lave busser? Og hvad med togene? >Kender I til andre måder at transportere tre så små på? >Vi har en "rygsæk", som Simon kan sidde i, men det fungerer vist ikke som permanent løsning. >Vi har også en Christianiacykel, som vi kunne spænde et barnesæde bag på, men min erfaring er, >at ungerne skal være nogle måneder gamle, og være en lille smule stærke i ryg og nakke, >før de kan holde til de bump, man ikke kan undgå. > Jeg ville jo ønske, der fandtes en rummelig, handy, letvægtstvillingebarnevogn, >som Simon kunne sidde ovenpå. Men hvad er jeres erfaringer? Vi er i gang med at få fat i Voksiposer, >for de er lettere end de gammelsdags lifte. Har i flere fif, så man undgår at slæbe sig skæv. >Heldigvis bor vi ikke i etagebyggeri. > Er en tvillingebarnevogns levetid udløbet, når et par har haft den i brug et par år, altså er det >en god ide at købe brugt? Og hvilke mærker er de mest robuste og handy? > Vi synes jo de kommende børn er nogle mirakler, men går igen og igen i stå, >når vi prøver at forestille os en dagligdag med tre småunger. Så er I selv kommet nogenlunde helskindet >igennem en tilsvarende børnevrimmel, så skriv endelig om hvordan det var! > Jeg glæder mig til at høre fra Jer > Med Venlig Hilsen Petra