Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 26-06-2006 10:30:09 skrev Camilla: >Hej, >Jeg er gravid med tvillinger i 34. uge, og er >begyndt at tænke en del over fødslen, herunder >for tidlig fødsel, igangsætning m.m., og håber I >vil dele jeres erfaringer med mig. > >P.t. ligger mine drenge begge i hovedstilling, og >en vaginal fødsel skulle være mulig. Jeg synes dog >det er en ret hård omgang for tvilling B >(2 presseomgange m.m), og er meget bange for, at >jeg vil være for fokuseret på >hans hjertelyd/tilstand m.m. Er som sån ikke bange >for en vaginal fødsel, men er bange for at >noget går galt ifht. børnene. Og der er jo >ligesom også en årsagtil, at der er så meget personale med til en >tvillingefødsel. Jeg har derfor overvejet et KS, >fordi de alt andet lige må have mere kontrol over >et sådan. Og de gener der er ved et sådan primært >er for mig og ikke for børnene. Hvad er jeres >fødselserfaring. Var der "panik" ifht. fødslen af >tvilling B? > >Jeg har siden 28. uge været "lagt ned", grundet >risiko for for tidlig fødsel, og har væretr >indlagt i 4 uger. I hvilken uge blev jeres >tvillinger født? Hvor lang tid var i indlagt efter >fødslen - og var det på neonental eller barsels- >gangen? Hvilken hjælp havde jeres børn behov for? > >Hilsen Camilla >_________________ >