Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 22-06-2006 09:18:04 skrev Gitte: >Hej alle i skønne tvillinge forældre, > >Jeg har to frække poder på lidt over 3 år, en af hver køn. > >Da jeg blev scannet på Hvidovre, for at vi skulle finde ud af min termin, opdagede de at det var tvilinger. >Det kom selvfølgelig som et stort chok, da vi ikke har tvillinger i min mands eller min familie. >Jeg undersøgte en masse om det, og da jeg "kun" var 29 år, så kunne det jo ikke være pga. min alder. >Min mor og jeg fandt så frem til, at min moster mistede en gang tvillinger, og min mormor hvis nok også havde mistet tvillinger en gang. > >Nå men sådan er livet, og livet går sin gang. >Så kommer det sjove, min mands lillebror, fik så tvillinger sidste år - hvad er chancen for at to brødre begge får tvillinger ?!? >Hans kone blev selvfølgelig også overrasket, lige som vi gjorde den gang. > >Vi snakkede meget om det, og er nu kommet frem til: > >At jeg hedder Gitte Marie, >Min svigerinde hedder Ditte Marie, >Og min moster faktisk hedder Rosa Marie. > >Og nu har jeg lige set, at der er en ander Ditte Marie inde på salgs siden.... > >Så helt ærlig, er det ikke navnet der er noget med så ? > >*GRINER* > >Bare en lille sjov historie. > >God dag - og liv til alle jer og jeres unger. > >Gitte MARIE > >